
Az YZF-R6 egy legenda! Nem csak az utcán – az elmúlt néhány évben szerzett három supersport-világbajnoksági címmel a versenypályán is. Amint felülsz a MotoGP-ből kikerült versenygépre, azonnal a Yamaha világába jutsz. R WORLD!
Az új YZF-R6 újonnan kifejlesztett kis légellenállású karosszériával és agresszív megjelenéssel érkezett, amely a Yamaha R sorozata DNS-ének összes jellegzetességét magán viseli.
Fejlett elektronikájával és rendkívüli aerodinamikájával az új YZF-R6 teljes uralom mellett nyújt extrém szupersport teljesítményt.
Motor típusa | 4 ütemű, folyadékhűtéses, előre döntött, párhuzamos, 4 hengeres, DOHC, 4 szelepes |
Lökettérfogat | 599 cm³ |
Furat x löket | 67,0 mm x 42,5 mm |
Kompresszióviszony | 13,1 : 1 |
Maximális teljesítmény | 87,1 kW (118,4LE) @ 14 500 rpm |
Csökkentett teljesítményű változat | N/A |
Maximális nyomaték | 61,7 Nm (6,3 kg-m) @ 10 500 rpm |
Kenési rendszer | Nedves karter |
Kuplung típusa | Olajban futó, Többtárcsás |
Karburátor | Üzemanyag-befecskendezés |
Gyújtás | TCI |
Indítás | Elektromos |
Váltó | Állandó áttételű, 6 sebességes |
Kihajtás | Láncos |
Üzemanyag fogyasztás | 6,6 l/100km |
CO2 kibocsátás | 154 g/km |
Váz | Gyémánt |
Első felfüggesztés | Teleszkópvillák, Ø 43 mm |
Villaszög | 24º |
Első rugóút | 120 mm |
Utánfutás | 97 mm |
Hátsó felfüggesztés | Lengőkaros, (karos felfüggesztés) |
Hátsó rugóút | 120 mm |
Hátsó fék | Hidraulikus tárcsafék, Ø 220 mm |
Első fék | Hidraulikus kettős tárcsafék, Ø 320 mm |
Első gumi | 120/70 ZR17M/C (58W) Tubeless |
Hátsó gumi | 180/55 ZR17M/C (73W) Tubeless |
Teljes hossz | 2 040 mm |
Teljes szélesség | 695 mm |
Teljes magasság | 1 150 mm |
Ülésmagasság | 850 mm |
Tengelytáv | 1 375 mm |
Minimális hasmagasság | 130 mm |
Feltöltött tömeg (olajjal és üzemanyaggal) | 190 kg |
Üzemanyagtank kapacitása | 17 liter |
Olajtank kapacitása | 3,4 liter |